Rólunk | Támogatás / Letöltés | Bejelentkezés

EDL HUNGARY_Managed services

Távadminisztrációval akár 10 percen belül is megoldjuk felmerült problémáját.
Cégünk szakemberei már több mint 10 éves tapasztalattal rendelkeznek IT infrastruktúrák, vezetékes és vezeték nélküli kommunikációs rendszerek területén.

TÁVOLI MEGOLDÁSOK - Szerver Adminisztráció

    Szerverüzemeltetési szolgáltatásunkat azoknak a mikro-, kis- és középvállalkozásoknak ajánljuk, akiknél nem szükséges egy állandó rendszergazda jelenléte, viszont szeretnének egy stabilan működő helyi hálózatot. Távvezérelt szolgáltatásainkkal mind a klienseket, mind a helyi szervereket könnyedén tudjuk menedzselni, így a problémáik megoldása akár úgy is érkezhet, mintha napi 8 órában lenne rendszergazdájuk.

Szerverüzemeltetési szolgáltatásunk a következő elemekből épül fel:

    Szerverfelügyelet

  • szerverek hardverelemeinek állapotellenőrzése gyártók által biztosított menedzsment szoftverek segítségével
  • szerverek automatikusan készülő naplójának ellenőrzése, szükség esetén lekezelő eljárások indítása
  • biztonsági frissítések figyelése, aktuális szervizcsomagok telepítése
  • vírusvédelmi rendszer aktuális vírusdefiníciós állományának vizsgálata és frissítése
  • mentőegységek állapotának figyelése és a mentések normál lefutásának ellenőrzése
  • szünetmentes tápegységek állapotának ellenőrzése


  • Szerverek karbantartása és üzemeltetése:

  • az informatikai szabályozási rendszerben bekövetkezett módosítások miatt végrehajtandó rendszerbeállítások elvégzése
  • a felhasználók állományában bekövetkezett változások miatt végrehajtandó rendszerbeállítások elvégzése
  • a szervereket érintő külső szolgáltató által végzett módosítás miatt végrehajtandó rendszerbeállítások elvégzése
  • rendelkezésre álló eszközök lehető leghatékonyabb használata érdekében végzett karbantartás (pl. lemezkarbantartás, töredezettség mentesítés, stb.)
  • a rendszeren kívülről érkező veszélyeztető tevékenységek, állományok, alkalmazások figyelése, felkutatása, megszüntetése
  • nem kívánt állományok rendszerbe jutásának megakadályozása elsősorban a megrendelő internetforgalmának tűzfal segítségével történő szűrésével, a tűzfal biztonsági beállításainak felülvizsgálatával és aktualizálásával a frissen azonosított támadástípusok, adat- és információintegritást sértő alkalmazások ismeretében
  • a periférikus eszközök (fénymásoló, nyomtató) hálózatba történő bekötése, felhasználók általi elérésük biztosítása a megrendelő által meghatározott jogosultságok szerint
  • a hardverbeállítások és szoftverstruktúra megtartása
  • a szerverek üzemeltetését érintő külső szolgáltatókkal való kapcsolattartás
  • igény esetén az üzemeltetési feladatokhoz szükséges hardver, szoftvereszközök és anyagok beszerzése
  • igény esetén rendszeres helyszíni rendszermérnöki konzultáció


Hibajavítás

    A szervereken felmerülő szoftver és hardverhibák elhárítása, szükség esetén teljes újrainstallálással, esetleg a hardvereszköz részleges, vagy teljes cseréjével. A hardvereszközök esetleges cseréje átalánydíjjal nem fedezett szolgáltatásnak minősül a felhasznált anyagok tekintetében.

Közvetlen kapcsolat

TEL.:
06-20-395-4964
06-20-449-9738

E-MAIL kapcsolat